پایگاه مقالات معتبر در موررد قالیشویی

ساخت وبلاگ

فرشهای آشپزخانه را می توانید قالیشویی معتبر در مشهد با رعایت نکات شستشو در منزل فارغ از هیچ آسیبی به بافت و رنگ آن پاک فرمائید.
در لحاظ داشته باشید که فرشهای آشپزخانه از نوع ابریشمی بلژیکی و یا این که گلیمی را عالی میباشد که به قالی شویی ها بسپارید‌.

نکات شستشوی فرش آشپزخانه
. نخست به وسیله جاروبرقی گرد و خاک روی فرش و میان پرزها را از در میان ببرید تا منجر چرک آلود تاب شدن فرش نگردد.
محلول شستشوی را با آب ولرم تنظیم نمایید و از برس های قابل انعطاف جهت شستشوی فرش آشپزخانه فایده ببرید.
قبل از شستشو شامپو یا این که پودر متبوع را برحسب برچسب پشت فرش تعیین فرمائید.
شامپوهایی که فاقد جوهر میباشند و درصد اسیدی کمتری دارا هستند شایسته ترین آیتم اند.
در شرایطی که فرش تان بیشتراز حد چرب میباشد از پودر و یا این که مایع توانمند شستشوی فرش ماشینی به کار گیری نمایید.
پس از شستن فرش آشپزخانه آن را در فضای آزاد و بدور از تابش بدون واسطه آفتاب پهن فرمائید تا سبب ساز به تغییر‌و تحول رنگ فرش نگردد.
شستشوی فرش آشپزخانه با شیوه شامپو شویی


جهت شستشوی فرش آشپزخانه خودتان با شیوه شامپو شویی بعداز غبار گیری فرش را بر روی سطح پاک و شیب دار موزاییکی پهن کنید.

اکنون با آب ولرم فرش را تماماً تر فرمایید.
فرش های حساس با دمای بالای آب ممکن میباشد تغییر‌و تحول رنگ بدهند.
بعد از آن با محلولی که از ادغام شامپو فرش و آب تنظیم نموده اید بوسیله اسفنج آحاد سطح فرش را بشویید بعد از اتمام این مرحله کل فرش را با تمرکز آب بگیرید تا هیچ ماده شوینده ای در فرش باقی نماند.
پس از آبکشی نوبت به کم آب شدن فرش میرسد که بایستی آن را از پشت در شیب تند پهن فرمایید.
در حیث داشته باشید که معلق کردن فرش می تواند موجب شل و ول شدن گره ها و جراحت به بافت فرش خواهد شد همچنین آفتاب بدون واسطه نیز منجر تخریب بافت فرش می‌گردد.
بعداز این که فرش تماما کم آب گردد آن را در سوی خواب فرش برس بکشید تا همه طرح ها و نقشه ها در مکان خویش قرار بگیرند.

از چه نوع فرش هایی برای آشپزخانه به کارگیری کنیم؟


فرشهای فانتزی چرا‌که فاقد تارو پود میباشند و در فیض دوام و ماندگاری بالایی دارا هستند شایسته ترین تعیین برای آشپزخانه هستند.
در هر شکل برای آشپزخانه از فرش هایی که دارنده تار و پود و پرز بلند میباشند به کار گیری نکنید چون شستشوی آن‌ها بسیار ایراد میباشد.
از آنجایی که برای دور و بر آشپزخانه پاکیزگی شرط نخستین میباشد فرشهای مدل خیس با پرز کوتاه خیس که آلودگی را به خویش کمتر جذب می نمایند مطلوب می‌باشند و شستشوی ریلکس تری نیز دارا هستند‌.
در سود فرش هایی که از مواد قابل انعطاف، لطیف، بادوام و قابل شستشو می‌باشند و همینطور شفافیت رنگ خویش را از دست نمی دهند برای آشپزخانه گزینش نمایید.
فرش های حساس گرانقیمت با الیافی دقیق برای آشپزخانه مطلوب نخواهند بود.

 

شستشوی فرش آشپزخانه چنددفعه یک توشه صورت پذیرد؟


فرشهای آشپزخانه خویش را بر حسب نوع و وسعت آلودگی در فرش در سال دوبار بشویید مسافت دربین هر شستشوی فرش کمتر از ۶ ماه گردد.
در حالتی‌که جاروبرقی کشیدن درست فرش آشپزخانه تان را به طور اصولی و منظم سه توشه در هفته جاری ساختن دهید هم زباله های ریز از فرش عده میشود و هم سبب ساز ارتقاء قدمت فرش می شود.
لکه زدایی به موقع نیز در تازه نگه داشتن فرش آشپزخانه یاری شایانی می‌نماید.
پس هیچ وقت به لکه ها مجال ندهید تا مکان خویش را بر روی فرش اثبات نمایند فورا بعداز ساخت و ساز لکه مبادرت به لکه گیری نمایید تا زیبایی و جلای فرش آشپزخانه مراقبت شود.

فرایند اعمال لکه زدایی فرش آشپزخانه


نخست در صورتی‌که لکه بوسیله خنجر قابل برداشت میباشد آن را غیروابسته نمایید.
محلول از مخلوط آب ولرم، سرکه سپید و شامپو فرش تهیه و تنظیم نمائید و روی محل آلوده و کثیف گردیده بریزید.
در مرحله بعدی پارچه سپید و تمیزی را به محلول آغشته فرمایید و آن را روی لکه مالش دهید.
آنگاه بوسیله پارچه ای کم آب اثر لکه را از میان ببرید.
در انتها بعد از کم آب شدن محل لکه از جاروبرقی استعمال فرمایید.

پایگاه مقالات معتبر در موررد قالیشویی...
ما را در سایت پایگاه مقالات معتبر در موررد قالیشویی دنبال می کنید

برچسب : قالیشویی معتبر در مشهد, نویسنده : علی سلطانی validcarpetclaning بازدید : 129 تاريخ : شنبه 30 بهمن 1400 ساعت: 13:28

فرش یکی‌از وسایل و لوازمی میباشد قالیشویی معتبر در مشهد که موجب جلوه بخشیدن به فضای خانه می‌شود. فرش دستباف از دیر گشوده تا کنون در منازل اهل ایران بسیار پر استفاده بوده میباشد. فرش ها چینش خانه را بسیار خوشگل می کنند و جلوه ای خاص به آن می‌بخشند. این فرش ها به شیوه های گوناگونی ساخت می‌شوند که پر ارزش ترین و قیمتی ترین آنها، فرش های ایجاد گردیده به وسیله دست میباشد. فرش دستباف نوعی از فرش میباشد که برای ایجاد کرد و ساخت و ساز آن از دار قالیبافی به کار گیری می‌گردد. دارکشی فرش کاری تخصصی میباشد که بوسیله اشخاص حرفه ای و با تجربه شکل می‌گیرد.

فرش دستباف با اعتنا به نوع ساخت و زحمت بسیار متعددی که داراست، تحت عنوان یک کدام از کالاهای اصلی در صادرات جمهوری اسلامی ایران و به بیانی نشان سرزمین به حساب آورده می شود. شست و شوی فرش های دستباف به جهت نازکی و آلرژی و بها بالایی که دارا هستند، تخصصی بوده و نیاز به مهارت دارااست. به همین برهان برای شست و شوی آنان تعیین شایسته ترین قالیشویی در طهران شرط عقل است.

قالیشویی نوین یکی دارای اعتبار ترین و شناخته گردیده ترین قالیشویی ها در طهران میباشد که با استعمال عده ای حرفه ای و کارشناس مبادرت به ارائه سرویس ها فرش از قبیل شست و شو و رفوگری و …. کرده است و شما با فرضی سهل و آسان و اعتقادوباور خیال و خاطر می‌توانید فرش دستباف خویش را به آنان بسپارید. چون نظافت کردن ریشه فرش دستباف نیاز به مهارت و تخصص خاصی دارااست. ما در‌این نوشته‌ی علمی کوشش کردیم تا نکاتی راجع به فرش دستباف و دارکشی آن در چنگ شما در اختیار بگذاریم تا شما عزیزان با مطالعه مطالب آن در مواقع نیاز بتوانید خرید و تعیین برنده تری را تجربه فرمایید. پس تا انتهای این نوشته ی علمی با ما هم پا باشید.

 

دارکشی فرش چه میباشد و چرا از آن به کار گیری می‌گردد؟
یکی مهمترین روند ساخت فرهای دستباف، دارکشی میباشد. دار کشی در ساخت‌و‌ساز فرش دستباف بدین عامل ایفا می گردد که فرش دقیق خیس و زیباتر ساخته گردد. در واقع استعمال از دارکشی فرش کاری میباشد که بایستی با لطافت و ملاحظه صورت پذیرد. چون در غیر این شکل فرش ظاهری کج و ناموزون پیدا می نماید و زیبایی خویش را از دست میدهد. از طرف دیگر دارکشی برای رفع کجی و یک نواخت بودن بافت فرش های دستباف و همینطور عدم فرو رفتگی ها و برآمدگی ها از دارکشی فرش به کارگیری می‌شود. البته دارکشی برای رفع کجی های تعالی بی اثر بوده و بهره ای ندارد.

گونه های دارکشی فرش
دارکشی فرش از طریق های متعدد سنتی و نصفه صنعتی شکل می‌گیرد. از اشکال دارکشی فرش در جمهوری اسلامی ایران می شود به دارکشی فرش لولایی، دارکشی فرش پرسی و دارکشی فرش قلاب کشی اشاره کرد.

نحوه های دارکشی فرش دستباف
در دارکشی فرش لولایی که روشی سنتی میباشد، فرش روی الوارهایی که در کنار یکدیگر چیده گردیده اند، میخ کوب می‌گردد. با کشیده شدن فرش، اشکالات و کجی های آن بر طرف میشود. هر دستگاه دارکشی فرش از دو محرمانه الوار تشکیل میشود که یکی‌از آنها اثبات و دیگری دارنده یکسری لولای فلزی میباشد.

در نوع دیگری که دارکشی فرش پرسی میباشد محور مهم بر نگه داشتن و کشیده شدن فرش میباشد. درین طریق یک دستگاه بدون نقص فلزی که بر روی اساس هایی قرار می‌گیرد و از میخ و تخته به کار گیری نمی‌شود. در دارکشی فرش قلاب کشی نیز همچون طرز های پیشین در صدر ارتفاع و پهنا فرش در تعدادی نقطه اندازه گیری می‌شود و به دو نحوه فعالیت خویش را جاری ساختن میدهد.

در شیوه نخستین گروه ها یکی‌از در بین بر گردانده و روی فرش قرار می‌گیرند و میان آن‌ها فلزی با اسم سیخو قرار میدهند و گروه های زوج و شخص پی در پی را روی یک سیخ گره می‌زنند. در طریق بعدی تیم های زوج و شخص را گرد می نمایند. آنگاه سیخو را از فی مابین آنها عبور میدهند.

پایگاه مقالات معتبر در موررد قالیشویی...
ما را در سایت پایگاه مقالات معتبر در موررد قالیشویی دنبال می کنید

برچسب : قالیشویی معتبر در مشهد, نویسنده : علی سلطانی validcarpetclaning بازدید : 841 تاريخ : چهارشنبه 27 بهمن 1400 ساعت: 13:59

در شکل بروز هرگونه لکه در اسرع وقت لکه را بزدایید قالیشویی معتبر در مشهد تا آلودگی به الیاف آن شیوع نکند.
درصورتی که مواد چسبنده ای مانند آدامس روی فرش ریخته باشد با گذاشتن یک تکه یخ بر روی محل آن را منزه فرمائید‌.

جاروبرقی کشیدن اصولی
زیرا فرش به انگیزه پاخور بودن ذرات گرد و غبار را به خویش جذب می نماید بایستی هفته ای دوبار جارو کشیده خواهد شد؛ در لحاظ داشته باشید که نخست خانه را گردگیری فرمائید و سپس جارو به طرز درست بکشید تا غبار های وسایل دوباره روی فرش نشیند‌‌.

استعمال از مواد مرغوب برای شستشو
برای شستشوی فرش دستباف و حساس هیچ گاه از مواد شیمیایی کار کشته استعمال نکنید و فرش را به معتبرترین قالیشویی بسپارید‌‌‌.

یکنواختی در پا خوردگی فرش
فرش تان را هر چندین وقت یکبار جابجا نمایید تا همگی نقاط آن به یک اندازه پا خورده گردد.
می توانید یک روفرشی روی فرش پهن فرمایید تا از ساییدگی آن پرهیز گردد.

 فروغ و روشنایی خورشید و کاهش ارتفاع قدمت فرش
اشعه فروغ و روشنایی خورشید به گذر زمان فرصت منجر رنگ پریدگی و حاد شدن فرش می‌شود.

مواظبت هایی که برای ارتقا ارتفاع قدمت فرش ایفا میدیم:

از قرار دادن فرش در حوالی منابع حرارتی و حریق زا دوری کنید.
فرش را در مکانهای مرطوب قرار ندهید چون رطوبت منجر پوسیدگی فرش می‌گردد.
با قرار دادن وسایل سنگین مانند کمددیواری و مبلمان روی فرش باعث فشردگی الیاف دریک نقطه می‌شوید پس به زور هر از گهگاه مکان وسایل روی فرش را جابجا فرمائید.
فرش را در تماس مداوم با پایین در ها قرار ندهید.
در‌حالتی که فرش تان روی سرامیک و موزاییک جنبش می نماید از چسب های منحصر یا این که ترمز فرش استعمال فرمائید.
ریشه های فرش را به وسیله چسب انیمیشن کاور نمائید تا مدام پاک و سپید باقی بمانند.
نکته انباشته کردن درست فرش ها
رول کردن فرش های دستباف سبب کشیده شدن یک سمت فرش میگردد و فرش موقعیت قرینه خویش را از دست می دهد پس جهت انبارکردن عالی میباشد که تا نشوند ولی فرش ماشینی را رول نمایید تا تار و پود آن زخم نبیند.

نکته پایان اینکه نظافت فرش در خانه هیچوقت جایگزین سرویس ها حرفه‌ای قالیشویی را نمی گیرد برای مثال استعمال از شامپو فرش عوارضی مانند رنگ پس دادن را میتواند به یار داشته باشد.

پایگاه مقالات معتبر در موررد قالیشویی...
ما را در سایت پایگاه مقالات معتبر در موررد قالیشویی دنبال می کنید

برچسب : قالیشویی معتبر در مشهد, نویسنده : علی سلطانی validcarpetclaning بازدید : 133 تاريخ : شنبه 23 بهمن 1400 ساعت: 14:03

برای تزکیه لکه جوهر از روی فرش گهگاه مایحتاج میباشد قالیشویی معتبر در مشهد که تماما فرش را بشویید. دقت داشته باشید  که از شوینده های مطلوب به این خواسته به کار گیری نمایید.

شوینده فرشی که بتواند فارغ از تغییر تحول به ظاهر و رنگ فرش، آن را تطهیر نماید از شایسته ترین شوینده های فرش به حساب میآید.

شوینده فرشی که کیفیت مواد بالایی داشته باشد، لکه های رنگی ساخت گردیده بر روی فرش را از در میان خواهد پیروزی. تزکیه لکه جوهر از روی فرش، با به کارگیری از شوینده ها شکل میگیرد.

این شوینده ها فرش را کم آب نخواهند کرد و سبب قابل انعطاف شدن بافت فرش نخواهد شد. این شوینده ها چربی های جانور بر روی بافت فرش را از میان می‌برند قالیشویی قائم.

عدم تغییر تحول در رنگ و بافت فرش
همینطور در رنگ بندی و بافت، تغییر‌و تحول ساخت و ساز نخواهد کرد. در بازار اشکال مواد شیمیایی مختلفی تحت عنوان شوینده وجود داراست.

خوب میباشد در‌صورتی‌که لکه خاصی بر روی فرش تان ساخت شد، فورا آن را پاک فرمائید تا نیاز به مواد شیمیایی شدیدی برای تزکیه آن در آینده نباشد.

مثلا مهم‌ترین ماده‌ای که برای شستشوی فرش ها به عمل می رود، آب میباشد. سوای وجود آب شستشوی فرش قابلیت و امکان پذیر نمیباشد.

پروسه لکه بری را می اقتدار فارغ از آب اجرا بخشید.شستشوی فرش به شوینده فرش اساسی نیاز دارااست. این مواد به طور نمک های نا محلول کلسیم و منیزیم در فرش باقی می‌ماند.همینطور ظواهر بدی ساخت می نماید. بدین ترتیب برای شستن فرش بایستی از آب استعمال شود.

به کارگیری از شامپو فرش

به کار گیری از شامپو فرش
اسفنجی که به کف شامپو فرش آغشته میباشد را با تکان های ملایم در سمت و سوی خواب پرزهای فرش بکشید. کل فرش را با به کارگیری از کف و اسفند تطهیر فرمائید.

این فعالیت را از بالای اتاق به تحت آن جاری ساختن داده تا ناچار نباشید بر روی کفی که روی فرش قرار دارید شیوه بروید.

تایمی که بایستی شامپو فرش را بر روی فرش نگه دارید، بر روی بطری شامپو فرش مندرج میباشد. به صورت معمول این مجال ۳۰ تا ۴۰ دقیقه است.

بعداز گذاشتن تایم منحصر و دادن وقت برای تطهیر اکنون نوبت به آن رسیده که فرش خویش را با استعمال از جاروبرقی در بر خلاف جهت فرش جارو نمایید.

بعد از آن کل گرد و غبار تطهیر گردیده را گردآوری فرمائید. هم اکنون می‌توانید فیض استعمال از شامپو فرش را مشاهده کنید. چنانچه هنوز هم لکه هایی بر روی فرش میباشد و شغل آخری دیدنی نشده، می‌توانید این فرایند را مجدد اجرا دهید

پایگاه مقالات معتبر در موررد قالیشویی...
ما را در سایت پایگاه مقالات معتبر در موررد قالیشویی دنبال می کنید

برچسب : قالیشویی معتبر در مشهد, نویسنده : علی سلطانی validcarpetclaning بازدید : 131 تاريخ : چهارشنبه 20 بهمن 1400 ساعت: 14:10

شاید قالیشویی معتبر در مشهد در ذهنتان درخصوص شستشوی فرش با پودر صابون خانگی پرسش اتفاق افتاده باشد. چه لکه های قهوه روی فرش کرم رنگ داشته باشید، چه اثر ها خودکار رنگی از خردسالان نوباوه و یا این که فقطً تجمعی از گرد و غبار و کثیفی روزانه، تمامی فرش ها هرازگاهی نیاز به نگهداری و اعتنا دارا هستند روش شستن فرش با شامپو فرش.

چیزی که بخش اعظمی از صاحبان منزل را از نظافت کردن فرش پشیمان می نماید، کارایی برای انتقال مبلمان و انتظار برای کم آب شدن الیاف میباشد. نگهداری از فرش نباید مشقت بار باشد.

چنانچه میخواهید بدانید که چه طور فرش ها را به راحتی پاک نمائید، در اینجا یک‌سری شیوه سریع و معمولی برای از فی مابین بردن لکه های سرسخت آورده شد‌ه‌است. شستشوی فرش با پودر صابون خانگی نیز یکی‌از همین مفاد میباشد.

نکات تست گردیده برای پاک کردن فرش
حفظ منظم فرش شما به پاک کردن عمیق آن یاری می نماید. فرش ها می بایست هفته ای یکبار و بیشتر در مناطقی که مستعد کثیفی می‌باشند جاروبرقی خواهد شد. این فعالیت ارتفاع قدمت فرش شما‌را ارتقاء میدهد و از تجمع کثیفی خودداری می نماید شستشوی فرش دستبافت و ابریشم.

استعمال از پودر صابون خانگی یک روش بهتر برای پاک کردن فرش شما میباشد. این شایسته ترین استراتژی برای نظافت کردن فرش شما با پودر میباشد. چه پودر فرش یا این که جوش شیرین هردوی این ها میتوانند بسیار کارآمد باشند.

روند به کارگیری از پودر صابون خانگی
فرایند به کار گیری از پودر صابون خانگی
روند به کار گیری از پودر صابون خانگی
پودر را آزادانه روی فرش ها بپاشید. پودر را دستکم 30 دقیقه بگذارید. البته چنانچه بتوانید یک شب آن را بگذارید بماند خیلی خوب میباشد. این مجال به تمیز کننده فرصتی برای پاک شدن می‌دهد و لکه ها و بوها را از فی مابین میبرد. بعد از اتمام شغل، فرش را جاروبرقی بکشید.

چه لکه های قهوه روی فرش کرم رنگ داشته باشید، چه اثرها قلم رنگی از خردسال ها طفل و یا این که تنهاً تجمعی از گرد و غبار و کثیفی روزانه، تمامی فرش ها هرازگاهی نیاز به نگهداری و دقت دارا هستند.

چیزی که اکثری از صاحبان منزل را از نظافت کردن فرش پشیمان می نماید، کارایی برای انتقال مبلمان و انتظار برای کم آب شدن الیاف میباشد. با این حالا حفظ از فرش نباید مشقت بار باشد.

در صورتی‌که تا به درحال حاضر منظور اید بدانید که چه‌طور فرش ها را به راحتی منزه نمایید، در اینجا یک‌سری شیوه سریع و معمولی برای از فی مابین بردن لکه های سرسخت و بوهای به یاد ماندنی آورده گردیده‌است. این سیرتکامل شستشوی فرش با پودر صابون خانگی بسیار خوب فعالیت می نماید معرفی شایسته ترین قالیشویی شمال طهران.

طریق به کار گیری از پودر در قالیشویی
در قالیشویی ما خیلی سال میباشد که برای شستشوی فرش ها از پودر صابون خانگی به کار گیری می گردد. دوستان عزیزی که پاره ای مردد می باشند که آیا قالی خویش را به ما بسپارند یا این که نه به آن‌ها سفارش می‌کنیم، مسلما به ما پشت گرمی نمایند.

یکبار که قالی خویش را به ما بسپارند، مشتری اثبات ما خواهند شد. و از آن به آنگاه مدام قالی خویش را به دست ما می سپارند تا شستشوی فرش با پودر صابون خانگی را به خیر و خوبی تجربه نمایند.

هنگامی نوبت به پاک کردن فرش می رسد، آب و صابون خانگی کهنه آن را از در بین نمی‌پیروزی. به خصوص در صورتیکه با لکه‌های به یادماندنی، بوهای عمیق، یا این که سال‌ها کثیفی راز و فعالیت دارید. اکثر عموم هنگام نظافت کردن فرش منزل خویش به سراغ پودر فرش یا این که شامپو فرش میروند.

پایگاه مقالات معتبر در موررد قالیشویی...
ما را در سایت پایگاه مقالات معتبر در موررد قالیشویی دنبال می کنید

برچسب : قالیشویی معتبر در مشهد, نویسنده : علی سلطانی validcarpetclaning بازدید : 117 تاريخ : سه شنبه 19 بهمن 1400 ساعت: 13:49

نظافت و پاکیزگی از ارکان معاش هر شخص مسلمان میباشد. قالیشویی معتبر در مشهد سازه به گفته فرستاده (ص) پاکیزگی نشان ایمان میباشد. یک کدام از وسایل خانه ما اهل ایران ها که نیاز به نظافت و تمیزی داراست، فرش ها وقالی های پایین پایمان می‌باشند. فرش ها دائما در هم اکنون خاک به دست آوردن و آلوده شدن با گونه های لکه ها از قبیل چای، شیر، چربی ها و بقیه خوراکی ها می باشند.

از طرفی، از آنجایی که فرشی که در کف آشپزخانه پهن میشود جهت آبگیری و لکه نشدن کف آشپزخانه است، این فرش دائما در معرض پلشت و چرب شدن میباشد. از این رو شستن فرش ها بصورت متناوب امری الزامی میباشد. البته نکته مهم، قالشویی با اصول مذهبی میباشد.

اینکه لکه های فرش به خیر پاک شوند و درصورت نجسی در فرش، نجسی از در بین برود، از نگرانی هایی میباشد که معمولا ذهن خانم های منزل دار مخصوصا خانم هایی که کودک کوچک دارا هستند را سرگرم نموده است. با سپردن قالی های خویش به سوله قالیشویی افرا، با یقین از قالیشویی با اصول مذهبی، دیگر گرفتاری ای بابت نظافت فرش های خویش نداشته باشید.

در چه صوت اصول اسلامی در قالیشویی به کار گیری میگردد؟
در هنگام شستشوی فرش ماشینی یا این که قالی دستباف مببایستی در شکل وجود لکه ای بر روی آن، در آغاز لکه منزه خواهد شد. بسته به نوع لکه، از طریق های مختلفی به کار گیری می کنند. مثلا برای تزکیه لکه چای باید با یک قاشق در آغاز بقایای مایع چای را از روی فرش گردآوری کرده آن‌گاه مکان آن را با یک دستمال تر و مرطوب تعدادی دقیقه ماساژ اعطا کرد و هیچ زمان نباید از مواد شویند که سبب ثبت رنگ بر روی فرش می‌شوند، استفاده کرد. تزکیه هر لکه نحوه و مواد مورد نیاز خویش را نیاز داراست. ولی در رابطه مواد نجس مانند ادرار، باید این فعالیت مبنی بر اصول اسلامی و فقاهتی شکل گیرد تا نجاست تمیز خواهد شد.

این حادثه ممکن میباشد برای مجموع افرادی که در منزل نوپا کوچک یا این که حیوان خانگی نگه می دارا هستند، واقعه بیفتد. در اینصورت در‌صورتی‌که ادار جدید میباشد،یک حوله کهن یا این که خبرنامه روی آن قرار داده  تا تمای خیسی خویش را به حوله یا این که مجله پس بدهد آن گاه کمی اب سرد بر روی آن بخش ریخته و با یک دستمال کم آب یا این که تی محل را کم آب فرمائید.

تا اینجا عین نجاست را منزه کرده ایم اما برای تزکیه لکه ادراراز فرش می‌توانیم از محلول آب اکسیژنه، ریکا و جوش شیرین به کارگیری نماییم. دو تا سه قطره ریکا، سه قاشق غذاخوری جوش شیرین را در یک لیوان آب حل نموده ومحلول را با اسپری بر روی لکه بپاشید. پس از ده یا این که بیست دقیقه با فرچه یا این که دستمال محل متبوع را بسابید. برای از در میان بردن بوی بد نیز می اقتدار فرش را جلوی آفتاب پهن کرد.

پایگاه مقالات معتبر در موررد قالیشویی...
ما را در سایت پایگاه مقالات معتبر در موررد قالیشویی دنبال می کنید

برچسب : قالیشویی معتبر در مشهد, نویسنده : علی سلطانی validcarpetclaning بازدید : 174 تاريخ : دوشنبه 18 بهمن 1400 ساعت: 13:55

پوسیدگی در اکثر اوقات فرش ها اعلم قالیشویی معتبر در مشهد از ماشینی یا این که دستباف حادثه می افتد.

آنچه سبب به پوسیدگی و حاد شدن بافته ها می گردد عدم محافظت و محافظت درست میباشد.

در زمینه‌ی پوسیدگی می بایست بدانیم که معمولا به انگیزه عدم مراقبت درست از فرش ساخت‌و‌ساز می‌گردد.

فرش ماشینی و فرش دستبافت نیاز به حفظ داراست.

پوسیدگی فرش را بایستی مانند پوسیدگی دندان بدون شوخی گرفت.

اساسا هر عاملی که بتواند الیاف داخلی فرش را (تارو پود) ذیل تاثیر قرار دهد و سبب ساز به سست شدن و از هم پاشیده شدن بافت گردد را پوسیدگی فرش مینامند. ذکر این نکته نیز اصلی میباشد که پاره شدن فرش با پوسیدگی فرش تماما با یکدیگر تفاوت دارا هستند و یکی از نیستند ولی پوسیدگی فرش قادر است سبب به پاره‌گی فرش گردد که نحوه رفع آن، رفوگری فرش در قالیشویی هاست.


00:00 | 00:13

فیلم رفع کردن پوسیدگی فرش در کارگاه

فرش هایی که در رطوبت می‌باشند در معرض پوسیدگی می‌باشند.
معمولا فرش هایی که در معرض رطوبت می‌باشند اکثر زمان ها در معرض خطر پوسیدگی قرار دارا هستند. گرچه آب برای پاک کردن فرش های پشمی استعمال می‌شود، علاوه بر جذب حشرات، قرار به دست آوردن در معرض آب می‌تواند الیاف تحت فرش را، چه پشمی باشند چه ابریشمی یا این که حیوانی، پوسیده می نماید.
برای اینکه فرش حاد نشده یا این که کپک نزند بایستی بعد از شستشو در معرض جریان هوا قرار گرفته و تماما کم آب گردد.

قرار دادن پیاله تر روی فرش
ریزش آب از گلدان
قرار دادن فرش در حوالی ماشین لباسشویی یا این که سینک یا این که قرار دادن آن در اطراف پنجره هنگام ریزش باراند می‌تواند منجر وخیم شدن فرش خواهد شد. فرشی که در یک بخش نم دار قرار بگیرد نیز می‌تواند رطوبت را جذب نماید. همینطور بر روی فرش کپک ساخت می نماید. فرشی که درین نواحی قرار بگیرد پوسیده و تعمیر نمیشود.

در این حالت نمی توانید فرش را تا یا این که عده نمایید چون به راحتی پاره می‌شود. اینگونه فرشی ممکن میباشد تعمیر نشود مگر اینکه با‌گاز از آن جای بیرون گردد.

پایگاه مقالات معتبر در موررد قالیشویی...
ما را در سایت پایگاه مقالات معتبر در موررد قالیشویی دنبال می کنید

برچسب : قالیشویی معتبر در مشهد, نویسنده : علی سلطانی validcarpetclaning بازدید : 120 تاريخ : يکشنبه 17 بهمن 1400 ساعت: 13:33

گهگاه پیش می آید که فرش بعداز شستن قالیشویی معتبر در مشهد به انگیزه لول شدن مبتلا چین و چروک و برجستگی میگردد در این‌حالت از سرویس ها اتوکشی قالی به کارگیری می‌گردد.

فرش در قالیشویی بعداز گذراندن مراحلی مانند:

۱- خاک گیری فرش

۲- تر کردن

۳- اضافه کردن ماده های شوینده قالیشویی

۴- فرچه زنی

۵- آبگیری

۶- کم آب کردن

با دستگاه اتو منحصربه‌فرد، اتو کشی می شود.

بعداز شستشو غلتک چرخانی در سمت خواب فرش از روی آن تکان می نماید.

درین شیوه اتو کشی مکانیزه به وسیله غلطک سنگینی که حرارت ملایمی داراست ایفا می‌گردد.

اتو کشی فرش چروک های آن را از دربین میبرد و منجر دوام بیشتر و جلوه آن می شود.

دستگاه اتو کشی فرش در قالیشویی
ما در سوله قالی شویی مجهز خویش برای اتو کردن فرش از دستگاه پرزگیر و اتو به کارگیری میکنیم.

اتو پرس مکانیزه برای مثال سرویس ها خود کار قالیشویی ما میباشد.

اتو کشی فرش معمولاً بعداز شستشو و کم آب کردن ۹۰ درصدی فرش اعمال می شود.

اقدامات مایحتاج در عملیات اتو کشی فرش:

 ورود فرش ها به دستگاه اتو مکانیزه در سمت و سوی خواب فرش
 پرزگیری خود کار فرش ها بوسیله برس های قابل انعطاف
 اتوکشی مکانیزه قالی با غلطک ۲ تنی با حرارت ملایم استاندارد
 بیرون شدن قالی از دستگاه و لول شدن اتومات
آیا اتو کشی فرش زیان دارااست؟
امروزه با پیشرفت فناوری آبگیرهای لوله‌ای و سرعت زیاد چرخش لوله و فرش مجموع آب و کف سطح فرش بیرون گردیده و در غایت به مرحله اتو کشی فرش می‌رسیم.

فعالیت اتو کشی در پشت فرش به مراد یکپارچه کردن و قرار تصاحب کردن گراف راز مکان خودش اعمال میگیرد.

اتوکشی فرش خیر صرفا خسارت ندارد بلکه منجر از فی مابین رفتن پرز و همسطح نمودن تار و پود آن می شود.

بعداز عبور فرش از غلتک و اتوکشی فرش لول گردیده از دستگاه قالیشویی بیرون میشود و در غایت فرش آبگیری گردیده به طور لول و کاور برای حمل مهیا می‌شود.

استعمال از متد پارچه مرطوب و اتو نیز برای گوشه های لول گردیده قالی کاربردی میباشد.

ولی در شرایطی‌که اتو متعددی داغ خواهد شد ممکن میباشد به الیاف فرش جراحت برساند و به همین عامل برای اتوکشی در رفع کیسی و چین و چروک، قالیشویی پیشنهاد میشود.

 

اتوکشی برای چه فرشهای پیشنهاد میشود ؟
معمولاً فرش‌های تازه نیاز به اتو کشیدن دارا‌هستند و همان طور فرش هایی که بعد از ترمیم پشم‌های آن گشوده گردیده‌است.

فرش هایی که بعداز شستشو مبتلا تنش ها، برجستگی ها و چین های مفتضح می‌باشد نیز نیاز به اتوکشی دارا هستند.

و این عملیات در همگی فرشهای ماشینی و دستباف کاربردی میباشد.

و در قالی هایی که دارنده پیچ خوردگی حاشیه فرش میباشند اتوکشی باعث قدمت بیشتر و زیبایی فرش شود.

پایگاه مقالات معتبر در موررد قالیشویی...
ما را در سایت پایگاه مقالات معتبر در موررد قالیشویی دنبال می کنید

برچسب : قالیشویی معتبر در مشهد, نویسنده : علی سلطانی validcarpetclaning بازدید : 1114 تاريخ : شنبه 16 بهمن 1400 ساعت: 15:55

یک کدام از گرفتاری های خانم های قالیشویی معتبر در مشهد منزل دار شستشوی پتوها میباشد.

چنانچه به وسایل منزل خویش نگاهی بیندازید با‌یقین روی همگی آنان لایه ی ظرافت از خاک قرار گرفته میباشد.

هر چقدر هم که منظم باشید و به نظافت اهمیت دهید و گرد گیری فرمایید همواره لایه خاک هر یکسری نازک بر روی وسایل منزلمان وجود داراست. این قاعده راجع‌به کالای خواب ما و پتوهای فردی ما هم درستی میکند.

ممکن میباشد به دیده شما پتو پاک باشد ولی قابلیت و امکان ندارد که خاک گرفته نباشد.

گهگاه پتو ها بر اثر خاک خوردگی زیاد پلشت و سیاه می گردند، به جز خاک خوردگی استدلال دیگری که سبب ساز کثیفی پتو ها می‌شود ریختن مایعات و به وجود وارد شدن لکه بر روی آنهاست.

خانواده هایی که فرزند کوچک دارا هستند همواره از آلوده شدن پتوهای خویش از ادرار نوپا گله و گلایه دارا‌هستند.(تزکیه لکه ادرار از فرش) ممکن میباشد شربت، شیر و مایعاتی دیگر بر روی پتوی شما ریخته خواهد شد.

درین وقت میباشد که پیرو راهکاری برای شستشوی پتوی خویش میگردید.

بها شستشوی پتو
در کل ارزش شستشوی پتو تک نفره ۲۰,۰۰۰ تومان

شستشوی پتو دو نفره ۲۵,۰۰۰ تومان

نکته : در مجموع فرصت شستشوی مطلوب پتوها ماهی یکبار است.

یکی‌از راهکارهای شستشوی پتوها به کار گیری از سرویس ها قالیشویی ها در این مورد میباشد. کارگاه قالیشویی افرا با کادری زبده و دلسوز مهیا ارائه سرویس ها در مسئله شستشوی پتو، به شما مشتریان عزیز میباشد

نکات اساسی در امر شستشوی پتو در خانه
ساختار پتو به گونه ای میباشد که می‌تواند جای قابل قبولی برای پرورش باکتری ها باشد به این ترتیب باید با شستشوی مداوم ترازو آلودگی در آن را به دستکم برسانیم. مانند شستشوی تشک خوشخواب.

اولی وسیله ای که برای شستشوی پتو ها به ذهن مان می‌رسد ماشین لباسشویی میباشد مانند شستشوی موکت البته گهگاه پتو ها بسیار گران قدر و سنگین میباشند و ماشین لباسشویی های کوچک خانه ما قدرت شستشو و آبگیری آنان را ندارند براین اساس ناچار به شستشوی آنان با دست هستیم.

جهت شستشوی پتو در خانه بسته به بعدها پتو به لگن یا این که تشت گرانقدر و همینطور فضای کافی مانند خزینه و یا این که ایوان نیاز داریم. پیش از هر چیز در آغاز به خصوصیات راهنمای شستشوی پتو که به طور اتیکتی به پتو دوخته شد‌ه‌است دقت فرمائید. معمولا دمای شستشو و شیوه شستشوی مطلوب هر پتو روی این اتیکت ها درج شده میباشد.

پایگاه مقالات معتبر در موررد قالیشویی...
ما را در سایت پایگاه مقالات معتبر در موررد قالیشویی دنبال می کنید

برچسب : قالیشویی معتبر در مشهد, نویسنده : علی سلطانی validcarpetclaning بازدید : 171 تاريخ : پنجشنبه 14 بهمن 1400 ساعت: 13:40